onsdag 6 januari 2010

Oj, nära en månad sen sist! December slukade min tid och mina goda intentioner med hull och hår! Men jag har gått och fnulat på en text ett par dagar och skall försöka finna tid att skriva ner den-Dock hänger mitt Fisk-format dåliga samvete som ett Demoklessvärd över mitt huvud! Vännen A i Gbg, du måste tro att jag är tokig! Det har verkligen gått troll i detta och jag förstår ingenting. Kan bara skylla på felprioriteringar och dålig planering från min sida. Men ett Nytt År och nya , oskrivna blad!
I år-då tusan! God fortsättning på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar