

Jag vet inte om det är min hjärna som styr min kropp när det gäller att mata min sociala fobi! Jag är nog en av få människor på jorden som älskar att umgås, ge stora fester, gå på festivaler, konserter mm och ändå undviker dem till varje pris!
Ikväll är det The Men´s releasepartaj på Stortorget och här sitter jag och är feberkvalmig, inte pga nerver utan med halsont och riktig feber...
Så det är därför jag undrar om min hjärna har en plan B vid såna här tillfällen!
Min fine vän B skall eskortera mig till evenemanget, i sällskap med vännen S, och då har jag ju två bodyguards som heter duga-så VARFÖR kan inte kropp-helvetet må lite bra?!
Alternativet är ju stanna hemma och kurera mig med hjälp av film , varm choklad och min familj...låter faktiskt minst lika lockande!
Ikväll är det The Men´s releasepartaj på Stortorget och här sitter jag och är feberkvalmig, inte pga nerver utan med halsont och riktig feber...
Så det är därför jag undrar om min hjärna har en plan B vid såna här tillfällen!
Min fine vän B skall eskortera mig till evenemanget, i sällskap med vännen S, och då har jag ju två bodyguards som heter duga-så VARFÖR kan inte kropp-helvetet må lite bra?!
Alternativet är ju stanna hemma och kurera mig med hjälp av film , varm choklad och min familj...låter faktiskt minst lika lockande!
Vill passa på att tipsa om min brorsas band-kolla på MySpace och Facebook-det är riktigt bra synthmusik-väldigt avantgardistiskt!
Krautlab rockar!!
Det börjar bli lite vårkänning utanför mitt fönster...den korkade duvan har redan byggt bo och lagt 2 stelfrusna ägg-lycka till med det, duvan!
I Lundagård är nu trädens grenar kala, men marken är fortfarande täckt av diskvattengrå slush och lite gul snö...(Nej, Frank Z, jag äter den inte!)
Snart kommer Vintergäcken att tvista med sina gröna, spretiga kjolar och gula små ansikten vända mot solen-snart kommer den vackra Snödroppsbaletten att ge en föreställning som får Kungliga Operans uppsättning av Svansjön att blekna i jämförelse.
Och snart står det ännu en gång RÖV skrivet med ljusgula krokusar på gräsmattan mitt emot Kungshuset! Dessa spexiga, påhittiga studenter!
Då är det vår i Lund!!!!
Jag längtar!
